Založ si blog

No prosím. . . .

Žijeme v svete v akom žijeme no aj napriek tomu sú rána, kedy sa prebudím s vynikajúcou náladou. Zvyčajne sú to tie, keď vonku svieti slnko a ja sa nezobudím na zvonenie budíka. Tie, keď sa nemusím pre nič stresovať a obliekať sa do 25tich vrstiev oblečenia, pretože vonku leje alebo zas padajú biele chumáče. Milujem slnečné okuliare a to súkromie, ktoré mi dodávajú. Teda, jasné že ma každý pozná, ale ja mám prúd vlastných myšlienok a s radosťou ich nechávam plynúť. Na perách mi pohráva úsmev a ja vlastne niekedy ani neviem prečo. Nie, nie som nijak narušená, nebojte sa. Toto je taký scenár z rozprávky zvanej minulosť. Realita je však taká, že pred tým ako si tie okuliare nasadím, zapnem počítač a krásny deň je za nami. Viem, že nemusím. A asi to tak aj začnem robiť a vrátim sa k scenáru spred pár rokov. Možno nebudem vedieť novinky, ale aspoň si užijem jeden celý deň s dobrou náladou. Tam, na stránke zla, sa vždy nájde jeden mudrlant, ktorý vás dokáže vytočiť do nepríčetnosti. Je dosť možné, že je to nejaká nová rasa ľudí, ktorí sa v tom vyžívajú. Akosi zároveň s nimi sa objavil  aj nový druh alergie. Hádajte akej. Asi ňou trpím! Milujem mäkké vankúše, sú také antistresové 😀 A obdivujem ľudí, ktorí sa nad to všetko dokážu povzniesť. Prosím, naučte ma to!! Skúšala som už čokoľvek, ale stále mám sklony k násiliu. Našťastie, aspoň tie dokážem ovládať. Som človek, ktorý vie povedať pravdu do očí a tiež vyjadrí vlastný názor. Som rada, keď niekto robí to isté. Ale prečo musí nejaký jedinec svoj názor omieľať stále dookola a vytáčať tým ľudí naokolo? Poraď, ale nevnucuj! Nikto, ale naozaj nikto (okrem rodičov:D) nemôže vedieť, čo je pre vás najlepšie. S počítačom, či bez neho….v dnešnej dobe sú pevné nervy a dávka flegmatizmu na nezaplatenie. Väčšina je celkom chápavá a preto prosím, povedzte mi niečo raz a ja si tú radu vezmem k srdcu, ale nekazte mi deň vnucovaním názorov, o ktoré koniec koncov nemám záujem.

 

FMK – rodisko či pohrebisko?

04.04.2013

Mnohým je určite známa skratka FMK. Áno, je to fakulta masmediálnej komunikácie na Univerzite sv. Cyrila a Metoda. Rodisko moderátorov, redaktorov, kameramanov, novinárov, a fotografov…. Ale je to naozaj tak? Nie je to také jednoduché! Najprv sa túžite stať niekým, kto pracuje v mediálnej oblasti, podáte prihlášku a idete na skúšky. „YES!!Prijali ma!!!“ kričíte [...]

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 6115x
Priemerná čítanosť článkov: 3058x

Autor blogu

Kategórie

Archív